Clap along if you know what happiness is to you

Vägen leder framåt

Kategori: Allmänt

Hörrni. Vägen leder sakta men säkert framåt. Mot vad? Ja, vem vet. Men jag står inte still, sitter inte fast. Livet rör ju faktiskt på sig, inte sant? Allt för många gånger tidigare har jag känt att jag stått still, suttit fast. Jag sitter inte fast alls längre och står jag still är det för att jag valt det själv. Vilka möjligheter livet ger då!
 
Dagarna rullar förbi. Vissa rullar fort, andra rullar långsamt. Det är livets gång. Återigen kan jag uppskatta de långsamma timmarna, vara kvar i nuet utan att känna att jag skulle vilja rymma. Återigen har tänket om att det är bra att de långsamma timmarna finns. Kanske finns då möjligheten att de roliga timmarna som oftast bara flyger förbi går lite långsammare även de. Vem vet.
 
Annars så har jag haft ganska mycket inplanerat de senaste månaderna. Och lite saker har jag planerat in den kommande månaden, bara roliga saker. Sen har jag tänk att jag bara ska njuta av resterande delen av våren innan sommaren kommer. Sommaren kommer, om allt går som tänkt, bestå av ganska mykcet skoj och bus. Allt utan krav såklart. Andra hälften har planerat semester så han blir hemma rätt mycket i sommar. Helt underbart! Det behövs alltid tid tillsammans.
 
Nähäp, nu har jag tänkt mig att jag ska öppna en bok jag tänkt läsa de senaste fem månaderna. Jag är såå läs-sugen men jag kommer aldrig till skott. Det blir så mycket annat jag får för mig att göra.
 
Med Lycka
 
/Ao
Stackars dig
Vad du missat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: