Clap along if you know what happiness is to you

Att betyda

Kategori: Allmänt

Vintern kom fort efter den korta hösten. Eller ja, för all del, det är ju slutet av november men jag hängde inte riktigt med i det hela. Det har varit mycket annat som tagit upp min tid och mina tankar så vädret har väl kanske inte varit högst upp på listan. Högst upp på listan har lyckan varit - precis som valigt.
 
Jag tänkte bjuda på ett par glimtar ur mitt liv. Ibland säger bilder mer än ord.
 
 
Hur som hellst, det är lite sådär det ser ut. Veckan som kommer är redan fullbokad med massa skoj att hitta på. Det blir jobb, utflyckt, mys, bus och kalas blandat med lite mer övrigt som finns i vardagen. Det gäller att hålla sig frisk bara. Det är många som har ont i halsen och är förkylda, men jag vägrar. Det finns inte tid till det nu.
 
På tal om tid så insåg jag att klockan är ju massor och P kommer om 10 min och kör till stallet. Dags att hämta lite energi på bästa sätt. 
 
Med Lycka
 
/Ao
Jag ska krossa dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: