Clap along if you know what happiness is to you

Har du sett mig än?

Kategori: Allmänt

Helgens bravader bestod av en kryssning. Dansbandskryssning. Och ni ska veta att jag buggade tills mitt knä gav upp sådär 03.30. Så man kan sammanfatta helgen med massor med skratt, åksjuketabletter, ont i knät och massa mat. Ett par minnen till att bära runt på, och dessa med lättnad. Till och från glömde jag till och med bort att jag var på en båt liksom, och det är ju förbaskat skönt. Jag gillar inte riktigt det där med båtar.. Titanic ni vet..
 
Annars är allt precis som det var förra gången jag skrev antar jag. Det är jobb och plugg som fyller mina dagar. Ja, mest jobb är det nog. Det är lite lustigt för jag längtar ofta efter mina lediga dagar men när de väl kommer sitter jag ofta handlingsförlamad och orkar liksom inte ta tag i någonting. På något sätt så blir det som att jag liksom skjuter upp allt lite till.. Nåväl.
 
Nu ska jag nog klä på mig och starta dagen trots allt.
 
Med Lycka
 
/Ao
Kanske allt bara är i mitt huvud

Kommentarer


Kommentera inlägget här: