Clap along if you know what happiness is to you

Sjumilakliv

Kategori: Allmänt

Onsdag som startar i sängen. Ja, de flesta dagarna startar väl iofs i sängen, såvida jag inte somnat på soffan. Men även fast jag vaknade vid åtta så ligger jag kvar än. Jag har återupptagit lite av (o)vanan att kolla på tv4play på datorn i sängen. Det känns förjävla bra.
 
Dagen idag ska innehålla en del städ. Ska dammsuga och torka golven och sen ska jag ställa iordning i fönstren efter julens uttågande. Just för tillfället är det tomt. Sen finns det en del papper som ska fixas med och så ska jag försöka få en tid till Lykke som ska in och klippas. Men, dagens bästa är ändå att Emma ska komma på besök! Nu var det längesen vi sågs sist och det ska bli fint att få prata en del med henne. Sen till eftermiddagen så blir det gymmet med P om allt går enligt planerna. Mycket bra!
 
Jag är himla sugen på att läsa. Att plocka upp en riktigt bra bok och bara plöja igenom. Jag har säkert fyra stycken påbörjade men av någon anledning orkar jag inte fortsätta på någon av dem. Det är ju jäkligt dumt liksom. Men nu har jag sagt till mig själv att jag banne mig inte får börja på en ny bok innan jag läst ut åtminstonde en av de jag har ligger.
 
Vad sägs om ett par bilder sen sist?
 
Ja, jag har nog inte sagt det, men jag är återigen student. Eller ja bara på halvfart. Eller ja jag vet inte vad man ska kalla det. Jag läser en kurs på halvfart och sen jobbar jag 100%. Men det lär väl fungera, tror jag. Det visar sig. Precis som allt annat.
 
Men nu har jag inte tid att ligga här och glo. Det är verkligen dags att dra igång dagens göromål. Och nu vet jag även att dagen skall avslutas med tacomys. Ändrade planer, men likväl bra planer.
 
Med Lycka
 
/Ao
Du finns där när jag faller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: