Clap along if you know what happiness is to you

Fri-tid

Kategori: Allmänt

Hej hörrni! Idag är en helt vanlig dag. En sån där ledig dag mitt i veckan, mitt mellan jobbdagar. Det är en sån dag där man ska göra allt som man inte hinner när man är hela dagar på jobbet. Så vad har jag startat dagen med? Jo jag låg och tittade uppi taket mellan åtta och halv tio. Egentligen var det inte taket jag såg utan allt det där som man kan se när man inte är riktigt kvar i nuet. Jag lät tankarna vandra fritt och försökte att inte styra dem någonstans. Ibland fastnar man, så är det bara, men då får man försöka släppa det och röra sig vidare.
 
Nu har jag massa tvätt i tvättstugan och två maskiner igång. Viktiga samtal som jag måste ringa är påbörjade, men ingen svarar.. Sen blir det att hälsa på pappa och eventuellt lite badhus ikväll. Frågan är bara om det är så jäkla smart med badhus med tanke på att jag fortfarande och igen är sjuk. Halsen känns som ett rivjärn och huvudet är allmänt trögt samtididigt som näsan rinner. Va fint det är när man står på jobbet och ska ge en intramuskulär injektion och så rinner näsan och man står där och snörvlar liksom. Nä, inte okej hörrni! Och jobb vankas så det kanske är bäst att låta bli badhuset. Dessutom har jag gjort två nya hål i örat som kanske ska få vila lite och inte badas med dirket. Nåväl, vi får se vart viljan styr mig.
 
 
Nu har ni fått två bilder på min trogne följeslagare. Varje dag när jag kommer hem kommer hon springandes mot dörren och vi pratar en hel del. Sätter jag mig i soffan vill hon gärna gosa, lagar jag mat äter hon oftast och gosar med mina ben. Hon var verkligen den som saknades i mitt liv. Med henne så känner jag verkligen att jag vill komma hem. För hemma är det verkligen nu. Kika här:
 
Mitt vackra hem, men världens finaste kisse!
 
Nu ska jag hänga tvätt osv.
 
Med Lycka
 
/Ao
Mitt, och bara mitt, att sabba
 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Vad fint du har, men det är ingen vanlig dag idag, det är den 15 mars funderat på det du kram.

    2016-03-15 | 12:09:47

Kommentera inlägget här: