Clap along if you know what happiness is to you

Ikväll vill jag äta pizza

Kategori: Allmänt

Längesen och glest på blolggen. Varför? För jag orkar inte logga in och kladda. Men när man väl sätter sig vid tangenterna så är det ju rätt trevligt.
 
Jag berättade för ett tag sen om "mitt rum". Ni vet det där rummet där jag slänger in alla tankar och minnen? Det där jäkla rummet alltså. Jag har staplat en del inne på hyllorna. På något sätt så har jag lyckats ta mig en bit in. Men nu vet jag inte riktigt vad som hänt. Jag har inte orkat städa inne i rummet på ett tag och det har verkligen skapat oreda. Sådär helt sjukt mycket oreda. konstigt nog verkar det som om det som jag fått upp på hyllorna har en tendens att ställa sig på kanten och sen ramla ner av det lilla vinddrag som blir mellan allt bös när man stänger dörren. För fortfarande måste jag stänga dörren snabbt och bestämt för att den lilla gången där inne inte skall rasa ut. Och jag vet, det är inte ett vinnande koncept. Jag måste plocka ordning. Men det är så svårt när man inte kan överblicka det som man måste plocka iordning på. Man vet inte vad som kommer att hittas just vid ett specifikt tillfälle. Och alla byggklossar passar inte att hitta. Allt detta kan jämföras med kartongerna i gästrummet som jag skall ta mig an innan jul. PUST!
 
Men hörrni. Tiden rann iväg. Här har jag inte tid att sitta längre. Nu finns det saker som måste ordnas med. Måste läsa en bok som jag och P skall använda till plugget imorgin. Kan tänka mig att vi kommer vara fokuserade och allvarliga som vanligt när vi pluggar. Nä, vem lurar jag. Vi pluggar alldra bäst när vi trampar i luften och gör skuggfigurer. Det är så vi alltid har gjort - det är så vi alltid kommer göra. Säg vad ni vill - men det funkar ju!
 
Puss och kram på er!
 
Med Lycka
 
/Ao
Ha en fortsatt trevlig söndag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: