Clap along if you know what happiness is to you

Oktobers intrång

Kategori: Allmänt

Oktober har gjort entré och hösten med den. Och något har hänt med blogg.se? Inget ser riktigt ut som förut. Eller så är det bara jag som är trött. Jag är så riktigt jäkla aptrött! Idag är det ledig dag och jag har varit vaken ett par timmar. Ska försöka släpa mig ut på promenad snart, även om jag helst vill gå och lägga mig igen. Bredvid mig ligger Lykke och sover skönhetssömn. Det ser så jäkla skönt ut. Hon är en riktig livsnjutare. Jobbet flyter på och vardagen släpar lite efter. Ibland kommer man in i perioder när man känner att man inte riktigt hinner med det man ska på fritiden. I detta fallet beror et på att sömnen släpat efter. Men jag fick lära mig för längesen att man inte kan sova ikapp. Annars skulle det varit bästa alternativet. Det är det här med att bita ihop och kämpa vidare. Idag blir det även lunch med bruttorna och sen blir det buggkurs ikväll. Det är kul att komma iväg och göra nått ibland. Buggen blev en bra aktivitet och den här kursen är på intet sätt lik den förra. Här pratar vi om helt andra steg och tänk. Frågan är om jag inte tyckte bättre om den andra. Där var det inte så himla mycket regler utan mer kul. Och det funkade fortfarande. Nä hörrni, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Med Lycka /Ao På språng

Kommentarer


Kommentera inlägget här: